En av de ansatte i Visit Lyngenfjord skal ut i permisjon fra slutten av januar 2025. I den forbindelse har vi en ledig stilling som vikar, i stillingen som markedsfører.

Visit Lyngenfjord AS er et destinasjonsselskap for fem kommuner i Nord-Troms. Vår oppgave er å utvikle reisemålet på en bærekraftig måte, markedsføre destinasjonen og tilrettelegge for salg.

Som (digital) markedsfører har du ansvar for at Lyngenfjordregionen blir bedre kjent i våre markeder og hos våre målgrupper. Du kjører kampanjer ved bruk av ulike salgsverktøy og bidrar til relevant innhold på vår hjemmeside. Din oppgave er å vise verden alt det fantastiske Lyngenfjordregionen har å tilby. Vår målgruppe er både norsk og internasjonal.

Du vil også delta i ulike arbeidsoppgaver som henger sammen med salg i våre digitale kanaler. Visit Lyngenfjord har ambisjoner om å være en viktig salgskanal for våre medlemsbedrifter og at regionen skal være best innen bærekraftige opplevelser.

Vi er i dag tre ansatte som sitter spredt på ulike kontorer i regionen. Som digital markedsfører hos Visit Lyngenfjord får du muligheten til å bli kjent med hele regionen. Du kan velge å jobbe fra et av våre kontorer i Skibotn, Storslett eller Lyngseidet. Vi har et dynamisk arbeidsmiljø som jobber resultatorientert, og elsker Lyngenfjordregionen og de mange muligheter for friluftsliv og lokal kultur som finnes her. 

 

Les mer her → Visit Lyngenfjord leter etter en (digital) markedsføringsentusiast[1].docx

 

Oppstart: 2.1.2025, eller tidligere ved mulighet.

Førerkort klasse B anses som nødvendig, da noe reisevirksomhet må påberegnes.

Spørsmål om stillingen kan rettes til Mats Lindfors, Reiselivssjef i Visit Lyngenfjord AS Tlf. 969 01 288, e-post: mats@visit-lyngenfjord.com.

Søknad sendes på epost til mats@visit-lyngenfjord.com , innen 31.10.2024.