NAV skal være en samarbeidspartner og pådriver for å inkludere flere i arbeid og aktivitet. Arbeidsgivere, leger, partene i arbeidslivet, brukerorganisasjoner og andre aktører har betydelig kompetanse som er viktig for NAV. På samme måte er våre metoder, verktøy og kunnskap viktig for dem.
Er du usikker på om du trenger å oppsøke NAV-kontoret?
NAV Kåfjord skal bli bedre på å hjelpe flere ut i arbeid og aktivitet, og å skape gode brukermøter. Stadig flere får løst sine henvendelser via vår nettside, selvbetjeningsløsninger og telefon, og dermed er ikke behovet for betjent publikumsmottak like stort. NAV Gáivuotna-Kåfjord ønsker å bruke den frigjorte tiden på innbyggere i Kåfjord kommune som trenger det, og kontoret er tilgjengelig for planlagte møter avtalt på forhånd hver dag fra mandag til fredag.
https://www.nav.no/no/nav-og-samfunn/kontakt-nav/kontorer/nav-gaivuotna-kafjord
- Det er åpent for timeavtaler alle hverdager kl. 09.00 – 15.00
- Telefon: 55 55 33 33 hverdager kl 09.00 – 15.00 / Vakttelefon sosiale tjenester NAV Kåfjord: 468 60 244 hverdager mellom kl 12.00 – 14.00
- Chat: www.nav.no hverdager kl 09.00 – 14.30
Kontaktinformasjon:
Telefon: 55 55 33 33
Vakttelefon sosiale tjenester NAV Kåfjord: 468 60 244 hverdager mellom kl 12.00 – 14.00
Postadresse: Øvervegen 2, 9146 Olderdalen
Nettside: www.nav.no
Aktuelt
Hvordan kan tjenestetilbudet til den samiske befolkningen bli bedre?
Den årlige stortingsmeldingen om samisk språk, kultur og samfunnsliv skal i 2025 handle om kommunene og fylkeskommunenes ansvar for tjenestetilbud til...Bostøtte til høye strømutgifter
InformasjonPå utkikk etter jobb?
NAV Troms og Finnmark arrangerer digital jobbmesse 22.Oktober fra klokken 12-14:00. Arbeidsgivere vil da være tilgjengelig online for videosamtaler og...
