20. desember:

Oversikt over- og informasjon om scooterløypene i Kåfjord

Hvorfor skal akkurat jeg gripe inn?

I Kåfjord kommune har vi jobbet med prosjektet Bedre tverrfaglig innsats siden 2019. Om du er som folk flest trigger ikke den setninga noen voldsom interesse hos deg. Det du trenger å vite er at prosjektet handler om barn og unge i kommunen, utenforskap, inkludering og tidlig innsats for å sikre best mulige oppvekstvilkår for våre barn og unge. Vi har modeller, veiledere, digitale verktøy og andre kommunale greier, men det jeg ønsker å fronte til alle som leser dette er slagordet vårt:

Våg å se – våg å handle!

Stafettloggen - Oversikt for deg som foresatt når barnet ditt trenger hjelp

Kanskje mottar barnet ditt hjelp fra kommunen, eller kanskje kommer hen til å gjøre det en gang i fremtiden. Vi vet at det kan være utfordrende å ha oversikt: Hvem har ansvar? hvilke frister gjelder? Hva er tiltaket? Når skal vi evaluere? For foresatte kan det rett og slett være vanskelig å henge med. Det har vi gjort noe med!

bti modell