Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
error_outline
15. mars kl. 09:12

Rein tatt av snøskred i nedslagsfelt Nommedalen vannverk

Kommunen har iverksatt tiltak etter dyretragedie i nedslagsfeltet til Nommedalen vannverk:

Les mer clear
error_outline
15. mars kl. 09:11

Spørsmål i forhold til flyktninger?

Les mer clear

Velferdstjenester/NAV

NAV skal være en samarbeidspartner og pådriver for å inkludere flere i arbeid og aktivitet. Arbeidsgivere, leger, partene i arbeidslivet, brukerorganisasjoner og andre aktører har betydelig kompetanse som er viktig for NAV. På samme måte er våre metoder, verktøy og kunnskap viktig for dem.

Er du usikker på om du trenger å oppsøke NAV-kontoret?

NAV Kåfjord skal bli bedre på å hjelpe flere ut i arbeid og aktivitet, og å skape gode brukermøter. Stadig flere får løst sine henvendelser via vår nettside, selvbetjeningsløsninger og telefon, og dermed er ikke behovet for betjent publikumsmottak like stort. NAV Gáivuotna-Kåfjord ønsker å bruke den frigjorte tiden på innbyggere i Kåfjord kommune som trenger det, og kontoret er tilgjengelig for planlagte møter avtalt på forhånd hver dag fra mandag til fredag.

https://www.nav.no/no/nav-og-samfunn/kontakt-nav/kontorer/nav-gaivuotna-kafjord

  • Det er åpent for timeavtaler alle hverdager kl. 09.00 – 15.00
  • Telefon: 55 55 33 33 hverdager kl 09.00 – 15.00 /  Vakttelefon NAV Kåfjord: 468 60 244 hverdager mellom kl 12.00 – 14.00
  • Chat: www.nav.no hverdager kl 09.00 – 14.30

Kontaktinformasjon:

Telefon: 55 55 33 33, Vakttelefon NAV Kåfjord: 468 60 244 hverdager mellom kl 12.00 – 14.00,  Postadresse: Øvervegen 2, 9146 Olderdalen, Nettside: www.nav.no

 

Språk Norsk - NorwegianSpråk Sami - Samisk