2. februar:

Kåfjord kommunes offisielle joik - Innspill om aktuelle joiker innen 31.mars d.å.

Karriereveiledning - noe for deg?

• Er du usikker på hvilke muligheter du har?

• Vurderer du å ta utdanning eller søke jobb?

• Ønsker du å endre din jobbsituasjon?

Bilde1

Utlysning av stipend for høyere utdanning

Kåfjord kommune utlyser stipend til deg som tar et av følgende studier i 2024:

• · Samisk barnehagelærerutdanning
  • Samisk barnehagelærerutdanning, fleksibelt program
  • Ordinær barnehagelærerutdanning
  • Samisk grunnskolelærerutdanning 5-årig master 1-7- og 5-10.
  • Grunnskolelærerutdanning med samisk i fagkretsen
  • Samisk sykepleierutdanning
  • Utdanning i nordsamisk på bachelor-nivå
Illustrasjonsbilde informasjon

Innmelding til skole for skoleåret 2024-2025 / Dieđiheapmi skuvlii skuvlajahkái 2024 – 2025

Barn født 2018 er skolepliktige fra høsten 2024 / Mánát, geat leat riegádan 2018:s leat skuvlageatnegahtton 2024 čavčča rájes.

Frist for innmelding til skolestart for de nye 1.klassingene i Kåfjord kommune er 1.mars 2024. Innmeldingsskjema finner dere her.

Áigemearri dieđihit ođđa 1. luohkkálaččaid skuvlaálgimii Gáivuona suohkanis lea njukčamánu 1. beaivi 2024. Dieđihanskovi gávnnat dáppe.

gutt som ligger i løv

Nå kan alle fjerdeklasser melde seg på Batterijakten 2024!

Batterijakten er en morsom, miljøvennlig og lærerik konkurranse som alle fjerdeklasser i Norge kan være med på. Konkurransen gir barna mulighet til å gjøre en stor innsats for miljøet, samtidig som de får ha det gøy og lære om hvordan vi bedre kan ta vare på jordas ressurser. Batterijakten skaper både engasjement og samhold i klasserommet. Siden Batterijakten startet i 2013, har ivrige batterijegere samlet inn over 950 tonn batterier!

barn og ungdom