Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Velg språk: Bokmål Samisk
8. april:

Vil du være meddommer/skjønnsmedlem/medlem forliksråd/møtefullmektig? Frist: 25.04.2024.

Er det noen som ønsker å være meddommere/skjønnsmedlem/i Forliksråd for perioden 2025-2028? FRIST: 2... loga eanet

Nyhetsbrev - februar 2024 KRED Nord!

Denne måneden FEBRUAR gjennomførte vi et fellesarrangement vi har kalt Kulturtorsdag hvor biblioteket, kulturskolen og KRED samlet ressursene og undersøkte synergieffekter med samlokaliseringen.

KRED

KRED NORD

I 2021 etablerte Sarpsborg kommune, Viken fylkeskommune, Kulturtanken og UKM Norge landets første KRED (Kompetanse- og ressurssenter for datakultur)

KRED

Minecraft byggekonkurranse 2

Er du en byggmester i Minecraft? Har du noen ideer om hvordan man kunne økt trivselen blant barn og unge i Kåfjord? - bygg ideen din i Minecraft og få muligheten til å vinne premier!
Minecraft Facebook Event

Minecraft byggekonkurranse

Er du en byggmester i Minecraft? Har du tanker om hvordan Kåfjord kan bli mer miljøvennlig - bygg ideen din i Minecraft og få muligheten til å vinne premier!

Minecraft ingress
Språk Norsk - NorwegianSpråk Sami - Samisk