2. februar:

Kåfjord kommunes offisielle joik - Innspill om aktuelle joiker innen 31.mars d.å.

Vertskapskurs for de som har skiturister

Jobber du i reiselivsbransjen? Eller leier du ut leilighet eller hytte gjennom Airbnb til skiturister? Delta på gratis dagskurs for å bidra til en tryggere ferie for gjestene dine!

Illustrasjonsbilde informasjon

Støtte til kjøp av melkekvote

Kommunestyret har i møte den 15.06.2023 i sak 62/23, gjort følgende vedtak:

"Kåfjord kommune godkjenner å legge til støtte til kjøp av melkekvoter i Kåfjord kommunes prinsipper og retningslinjer for bruk av næringsfondet. Det skal være en kontinuerlig søknadsprosess gjennom året."

Illustrasjonsbilde informasjon

Ofte stilte spørsmål - parkeringssonen Skognes - Huortnáš

I kjølvannet av den nyetablerte parkeringssonen Skognes - Huortnáš har det kommet inn en rekke spørsmål. Denne informasjonsartikkelen skal hjelpe med å besvare noen av de spørsmålene som har dukket opp.

Click here, If you want this information in English.

!+Informasjon+350px[1]

Reguleringsplan Løkvollstranda Camping

Kåfjord Formannskap har i møte 03.05.2023 fattet vedtak om å starte opp arbeidet med reguleringsplan for Løkvollstranda Camping

Området omfattet av planen