Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Velg språk: Bokmål Samisk
19. april:

Vil du være meddommer/skjønnsmedlem/medlem forliksråd/møtefullmektig? Frist: 25.04.2024.

Er det noen som ønsker å være meddommere/skjønnsmedlem/i Forliksråd for perioden 2025-2028? FRIST: 2... loga eanet

Nord-Troms museum søker fagkonservator!

Nord-Troms museum AS ble stiftet i 1979 og eies av de seks kommunene Storfjord, Lyngen, Kåfjord, Skjervøy, Nordreisa og Kvænangen. Hovedkontoret ligger på Halti i Nordreisa kommune. Nord-Troms museum er et mangfoldmuseum som har spesielt ansvar for samisk og kvensk historie og kultur i regionen. Museet har i dag 8 ansatte.

Stilling ledig foto illustrasjon

Samisk lesering LOHKANMIELLA- Bli med!

Har du lyst å lese samisk litteratur sammen med andre? Samisk språksenter – Giellasiida og Kåfjord bibliotek -Gáivuona girjerádju arrangerer to Lohkanmiella-leseringer sammen. Torsdag 12. oktober leser vi dikt av Sollaug Sárgon på biblioteket i Olderdalen.

samisk lesering
Språk Norsk - NorwegianSpråk Sami - Samisk